سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماینده مقام معظم رهبری در امور پاکستان:

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهاءالدینی گفت: برای رسیدن انسان به مقام عبودیت باید به مسئله تربیت اهتمام جدی داشت و تربیت نیز با دانش حاصل می شود و نقش دانش های اسلامی در این امر، بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قم، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل بهاءالدینی نماینده مقام معظم رهبری در امور پاکستان صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام یحیی جهانگیری و اعضای شورای جایزه جهانی شهید صدر، با تقدیر از ابتکار عمل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری این رویداد، اظهار داشت: اسکتبار جهانی هیچگاه مایل نیست و نخواهد بود تا صدای این معارف به گوش جهانیان برسد.

وی با اشاره به نقش علوم اسلامی در تربیت و تعالی انسان ها، افزود: برای عبودیت منطقی انسان، که هدف اصلی خلقت است، باید مساله تربیت انسان جدی گرفته شود زیرا تربیت انسان با دانش است و نقش دانش های اسلامی در این امر، بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین بهاءالدینی در پایان خطاب به اعضای شورای جایزه جهانی شهید صدر نامگذاری این جایزه بنام شهید صدر را مبارک دانست و خاطرنشان کرد: باید در علوم اسلامی، تعصب داشته باشیم چرا که غفلت از این امر مایه عقب ماندگی خواهد شد لذا باید در کنار نگاه به توزیع آن برای جهانیان، از انحصاری اندیشی دور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha