یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مطالبات به حق مردم باید توسط مدیران تا حصول نتیجه پیگیری شود، گفت: شهر ریز و انارستان به عنوان شهر مومنین و متدینین شناخته می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در نشست با مردم انارستان و ریز اظهار داشت: ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و هر جا نیاز به حضور مردم بوده، در صحنه ها حضور پیدا کرده اند تا به دشمن بگویند راه مان را از انقلاب اسلامی جدا نمی کنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مطالبات به حق مردم باید توسط مدیران تا حصول نتیجه پیگیری شود، گفت: شهر ریز و انارستان به عنوان شهر مومنین و متدینین شناخته می شوند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه میان زن و مرد در انجام کار خوب در پیشگاه خدا تفاوتی نیست، عنوان کرد: هم زنان می توانند به مقام بالا برسند و هم مردان می توانند به مقام بالا دست پیدا کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه آنچه که می تواند باعث رشد و کمال آدمی شود ایمان به خدا است، ادامه داد: زنان در اسلام دارای جایگاه ویژه ای هستند و در قرآن کریم از مریم، آسیه و دختران شعیب سخن گفته شده و سوره کوثر در عظمت فاطمه زهرا (س) نازل شده است.

وی خاطرنشان کرد: زن و مرد اگر مومن بودند و اهل عمل صالح باشند در پیشگاه پروردگار عالم ارزشمند هستند و حیات طیب به آنان عطا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha