شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: یکی از مطالبات مهم امروز ما مسئله فرهنگی است و برای ما که ادعای دین داری می کنیم زیبنده نیست اجازه بدهیم دشمن فضای فرهنگی جامعه را در دست بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع مردم جم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با سایر انقلاب‌هایی که در تاریخ رخ داده است به استثنا بعثت رسول خدا(ص) و نهضت عاشورا تفاوت های زیادی دارد.

وی با بیان اینکه سایر انقلاب های جهان چون انقلاب کبیر فرانسه نتوانستند ببار بنشینند و بعد از مدتی از تاب و تب افتادند، گفت: اگر مردم در کنار امام راحل قرار نمی گرفتند و در صحنه حضور پیدا نمی کردند و فریاد اسلام خواهی بلند نمی شد؛ امام پیروزمندانه از پاریس به کشور بر نمی گشت.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی عزت و استقلال را به ارمغان آورد، گفت: امروز دشمن به دنبال این است برای جوان ما که دوران طاغوت را ندیده است چهره آن را زیبا جلوه دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خارج شدن از صحنه مشکلی را حل نمی کند، عنوان کرد: رمز و راز این همه دشمنی ها با ملت و نظام این است که خودمان تصمیم گیر هستیم.

وی تصریح کرد: از روزی که این انقلاب پیروز شد اگر می گفتیم سهم شماها محفوظ است با ما مشکلی نداشتند اما انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از این کشور کوتاه کرد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: یکی از مطالبات مهم امروز ما مسئله فرهنگی است و برای ما که ادعای دین داری می کنیم زیبنده نیست اجازه بدهیم دشمن فضای فرهنگی جامعه را در دست بگیرد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمن کالا و دارو را بر ما تحریم می کند و در رسانه ها می گوید در داروخانه‌ها دارو نیست؛ اما از طرفی دست به تحریک برای ایجاد فضای نارضایتی در جامعه می زند.

وی با بیان اینکه ارزش استقلال ما بالا است، تصریح کرد: امروز مستقل ترین کشور جهان، ایران اسلامی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ملت ایران باید اقتدار خود را نشان دهد. ملت ما در یکی از طولانی ترین جنگ های دنیا (جنگ تحمیلی) اقتدار خود را نشان دادیم و اجازه ندادیم یک وجب خاک در اختیار دشمن بعثی قرار بگیرد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: امروز باید برخی از کشورهای دنیا را با زبان و اقدام اقتدارانه سر جای شان نشاند و اگر منفعل باشیم آن ها طمع می کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زبان اقتدار همین ۲۲ بهمن بود که به دنیا مخابره شد و این ملت نشان دادند بعد از ۴۵ سال با نظام پیوستگی دارند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پیامبر ما با اقتدار زندگی کرد و با خدا معامله کردن در کنار دین خدا ماندن و ایستادن در برابر دشمن تحمل می خواهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha