چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دکتر جمیله علم الهدی، همسر رئیس جمهور

حوزه/در حاشیه چهملین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران سومین محفل قرآنی «خیرات حسان» با حضور بانوان جهان اسلام برگزار و از بانوان قرآنی برگزیده تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، امروز سه‌شنبه در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران سومین محفل قرآنی «خیرات حسان» با حضور بانوان جهان اسلام برگزار و از بانوان قرآنی برگزیده تجلیل شد.

خانم جمیله علم‌الهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، زینب نصرالله دختر سید حسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان، سید بتول موسوی فرزند شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی روحانی شیعه لبنانی و دومین دبیر کل حزب الله لبنان، خانواده سفرای کشورهای مختلف، بانوان قاری و حافظ بیش از ۳۰ کشور، نخبگان قرآنی، دانش‌آموزان و مشتاقان فعالیت‌های قرآنی در این محفل قرآنی حضور داشتند.

در این محفل قرآنی نصیبه کرمی از ایران، زهرا طاقی الملطاشی، ماریا علفه از اندونزی، عاطفه ناصح از ایران و همچنین عتیقه صهیمی از سنگاپور قاریان افتخاری این محفل قرآنی بودند. همسرایی آفاق و صهبا و همچنین اجرای مدیحه‌سرایی ضحی بلوط قاری اهل کشور لبنان در وصف امام رضا (ع) نیز از برنامه‌های جانبی این محفل قرآنی بود.

در این محفل از ماریه علفه از کشور اندونزی، خدیجه سلوم از کشور لبنان، مریم قاسمی کرمی از کشور ایران، نازی کریمی از کشور بحرین و همچنین فاطمه تجلیان از کشور ایران به عنوان بانوان برگزیده قرآنی تجلیل شد.

در این محفل همچنین از اسماء فلکی از کشور ایران برای کسب مقام اول رشته ترتیل در بخش دانش‌آموزی و عادله شیخی برای کسب مقام اول همین رشته در بخش بزرگسالان تجلیل شد.

در ادامه از مُهنا قنبری از کشور ایران برای کسب مقام اول در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش دانش‌آموزی و رویا فضائلی از کشور ایران برای کسب مقام اول همین رشته در بخش بزرگسالان تجلیل شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha