دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیریان

حوزه/ حجت الاسلام امیریان گفت: دومین دوره انتخابات مجمع سیاسی طلاب و روحانیون اصفهان با رقابت ۱۲ نفر از اعضاء مجمع برای کسب پنج کرسی شورای مرکزی برگزار و نفرات انتخاب شدند.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، از برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع سیاسی طلاب و روحانیون با نام اختصاری مسطور خبر داد.

وی در مورد اهداف تشکیل این مجمع افزود: این مجمع تشکیل شده از طلاب جوان و تحصیل کرده در دوره های مختلف سیاسی و اساتید دروس سیاسی حوزه علمیه می باشند که سال های متمادی با یکدیگر فعالیت های سیاسی را پیگیری می کنند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: این مجمع سیاسی در دو سال اخیر بر اساس نگارش اساسنامه ای به نام «مسطور» و با کسب مجوز از معاونت تهذیب حوزه و با هدف ارتقاء بینش سیاسی جامعه فعالیت دارند.

حجت الاسلام امیریان در مورد کیفیت دومین دوره انتخابات مجمع سیاسی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان ابراز داشت: در انتخابات امسال ۱۲ نفر از اعضاء مجمع برای کسب ۵ کرسی شورای مرکزی با هم رقابت کرده که در پایان حجج اسلام زیدی، کرمی، رضائی نژاد، دستگردی و صادقی به ترتیب آراء ماخوذه به عنوان نفرات اول تا پنجم انتخاب شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha