یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام ایمانی

حوزه/ حجت‌الاسلام ایمانی فرد از راهپیمایی حمایت از فلسطین قهرمان و دفاع از کودکان مظلوم غزه، جمعه ۴ اسفند ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۷ اکتبر با مجاهدت سربازان اسلام و جبهه مقاومت در تاریخ اسلام ماندگار خواهد شد.

وی افزود: طوفان الاقصی به مردم آزادی خواه جهان نشان داد که هینمه پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار و رژیم جعلی و وحشی صهیونیستی جایگاهی در دنیا ندارد و به افول خود نزدیک خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: در این میان کودکان و زنان و سالخوردگان که نقشی در برخی از حوادث ندارند مورد تجاوز قرار گرفته و کشورهای حامی حقوق بشر و آزادی خواه عالم و کشورهای ها عربی و اسلامی وظیفه دارند از قدس شریف حمایت کنند.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد ادامه داد: ایران اسلامی همواره از ارزش های اسلامی و قدس شریف حمایت کرده و خواهد کرد و به تقویت جبهه مقاومت که اثر گذاری آن نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در سراسر دنیا است ادامه خواهد داد و تا پیروزی نهایی دست از تلاش بر نخواهد داشت.

وی بیان کرد: در حمایت از فلسطین قهرمان و دفاع از مردم و کودکان مظلوم غزه بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی و بویژه مردم غیور و محافظان خلیج همیشه فارس با راهپیمایی خود بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه همراهی و همبستگی خود را نشان خواهند داد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در بندرعباس نیز همزمان با سایر شهرستان ها بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع تا میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

وی از همه مردم هرمزگان جهت شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و دفاع از کودکان غزه دعوت کرد.

هرمزگانی ها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha