پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات هرمزگان

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سراسر هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، اعلام کرد: راهپیمایی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان کشورمان شد، همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود.

وی افزود: در شهرستان بندرعباس نیز این راهپیمایی در روز جمعه بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه از محل مسجد جامع تا قبل از میدان انقلاب با حضور مردم انقلابی و ولایی برگزار می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در روز جمعه بعد از برگزاری نماز پر صلابت جمعه در تمامی مصلی ها و مساجد جامع شهرستان ها برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با این جنایت شنیع دوباره خوی پَست و استکباری خود را به جهانیان نشان دادند.

وی از مردم هرمزگان بویژه مردم شهر بندرعباس دعوت کرد با در شرکت در این راهپیمایی، همدردی خود را با حادثه دیدگان و خانواده شهدای این حادثه ابراز کنند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha