شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج

حوزه/ سازمان بسیج رسانه استان لرستان در واکنش به عملیات تروریستی کرمان در بیانیه ای این حمله وحشیانه و بی رحمانه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، بسیج رسانه استان لرستان در واکنش به عملیات تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هموطنان در این عملیات، طی بیانیه ای این حمله ناجوانمردانه را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

دشمن قسم‌خورده ملت ایران در سالروز شهادت یکی از قهرمانان این مرز و بوم دست به اقدامی تروریستی زد تا با به شهادت رساندن مردم مقاوم ایران نشان دهد که راه سردار دل‌ها شهید سلیمانی تا به چه اندازه درست و صحیح بود و اگر رشادت این شهید و دیگر هم‌رزمان ایشان نبود تروریسم تا به چه حد گسترش پیدا می‌کرد.

این اقدام سبوعانه و بزدلانه نشان‌دهنده خواری و استیصال دشمنان ملت ایران است، این دژخیمان حالا که در مقابل جبهه حق یارای مقابله ندارند دست به چنین جنایاتی می‌زنند و زنان و کودکان را به شهادت می‌رسانند اما باید بدانند که ملت ایران لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نمی‌کشند و در نهایت انتقام سختی را از دشمن باذن الله خواهد گرفت.

سازمان بسیج رسانه ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی وحشیانه و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، این فاجعه را به حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت سرافراز ایران ایرانی تسلیت عرض گفته و از درگاه خدای متعال برای شهدای والامقام این واقعه علو درجات و هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و برای مصدومان شفای عاجل مسالت داریم.

سازمان بسیج رسانه استان لرستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha