شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان لرستان در بیانیه ای حمله تروریستی بی رحمانه در کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدیریت حوزه علمیه استان لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی کرمان در روز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی این جنایت بی رحمانه را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سالار شهدای مقاومت بار دیگر قلوب ملت ایران جریحه دار و محزون شد.

حادثه دلخراش و تلخ حمله تروریستی در مسیر چهارمین سالگرد سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی باعث شهادت مظلومانه و زخمی‌ شدن تعدادی از هموطنان عزیز گردید و موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.

چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی دارد و هرگز در عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال خللی ایجاد نخواهد کرد.

بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تلخ نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و همچنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به تروریست‌ها و مزدوران کوردل است.

مدیریت حوزه علمیه استان لرستان شهادت مظلومانه شهدای این حادثه تروریستی را به محضر حضرت ولی‌عصر«عج»، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان کرمان و خانواده های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha