دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه/ نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن حمله تروریستی در کرمان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت جمعی از هموطنان در مسیر مزار مطهر شهید سلیمانی با صدور پیامی این حمله بی رحمانه را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تأسف و تأثر، بار دیگر دست خونین جنایتی پر از شقاوت از آستین ایادی رژیم اشغالگر قدس بیرون آمد، و حادثه ای تروریستی را رقم زد، که به شهادت مظلومانه گروهی از هموطنان عزیز، و مجروح شدن گروه دیگر از مردم این کشور عزیز منجر شد.

عزیزانی که به منظور عزاداری برای شخصیتی جمع شده بودند که خود قربانی مبارزه با تروریسم بود و یاد و نام او همواره تداعی کننده مبارزه با تروریسم و هدایت گر مبارزه با آن است.

این عملیات ناجوانمردانه و ستمکارانه نشان داد که شهید سلیمانی شهید راه مبارزه با تروریسم است که تروریست ها اینک به سراغ عزاداران مرقدش آمده اند و این گونه آن ها را با کمال شقاوت به شهادت می‌رسانند.

مظلومیت و در عین حال اصالت مردم ایران آن گاه بهتر مشخص می شود که عمق دیوخویی دشمنان شان را دریابیم و به آن چه طی این رخداد تروریستی تحقق یافت توجه نماییم.

اینجانب شهادت مظلومانه عزیزان به خاک و خون غلطیده را به مقام معظم رهبری و آحاد مردم به ویژه خانواده های آن ها تسلیت عرض می کنم.

احمد مبلغی
نماینده مردم شریف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha