یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام کریمی

حوزه/حجت‌الاسلام کریمی گفت: در حالی که امنیت سایر کشورهای جهان وارداتی از بلوک شرق و غرب است، امنیت ایران اسلامی داخلی و از دل قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت درآمده و پشتوانه آن نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال با تبریک میلاد امام زمان (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: «امنیت امروز کشورمان که به برکت تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) تأمین شده در دنیای امروزی بی‌نظیر است.

وی افزود: در حالی که امنیت سایر کشورهای جهان وارداتی از بلوک شرق و غرب است، امنیت ایران اسلامی داخلی و از دل قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت درآمده و پشتوانه آن نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام اسدی در ادامه با دعوت از مردم خلخال برای حضور گسترده در انتخابات یازدهم اسفند ماه، گفت: خوشبختانه با تلاش مسئولین این شهرستان بستر مناسبی برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه در منطقه فراهم شده و از این لحاظ از کلیه مسئولین دست‌اندرکار برگزاری انتخابات تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری اهمیت اول و انتخاب اصلح اهمیت دوم انتخابات پیش رو است، افزود:انتظار از همه مسئولین شهرستان حفظ بی‌طرفی کامل و پرهیز از هرگونه ورود به آیین‌های تبلیغاتی نامزدها و پرهیز از هرگونه جانبداری از فرد، گروه و یا شخص خاصی در این دوره از انتخابات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha