جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ آیت الله علم الهدی در دیدار دستیار ویژه رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، گفت: در دوران حاکمیت طاغوت، جریان حکمرانی و منطق باطل او اساساً جایگاهی برای بانوی ایرانی قائل نبود اما پس از انقلاب اسلامی، زنان در جامعه ایران هویت خود را بازیابی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار دکتر سکینه سادات پاد دستیار ویژه رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جنابعالی باید با حفظ ظرافت های موجود، همه ظرفیت های قانونی را پای کار بیاورید تا قانون اساسی و فرمایش رهبر معظم انقلاب محقق شود. این تکلیف شماست و در مسیر تحقق آن، از هیچ چیز واهمه نداشته باشید.

وی افزود: آن چه مایه فخر و مباهات ماست، این است که یک بانوی حقوقدان، باسواد و انقلابی که در همین مملکت تحصیل کرده و رشد یافته است، امروزه در سکان‎های مهم مشاوره و اجرا در قوه مجریه نقش آفرینی می کند و پیگیر کار مردم است. اینها نه فقط از مفاخر دولت بلکه از توفیقات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، زیرا در دوران حاکمیت طاغوت، جریان حکمرانی و منطق باطل او اساساً جایگاهی برای بانوی ایرانی قائل نبود اما پس از انقلاب اسلامی، زنان در جامعه ایران هویت خود را بازیابی کردند، توانمندی‎هایشان اثبات شد و پا به عالی ترین عرصه های مدیریت و راهبری گذاشتند.

اقامه قانون اساسی، راهبرد ویژه دولت

در ابتدای این دیدار، دستیار ویژه رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از اهداف و دستاوردهای سفر خود به مشهد گفت: شکل گیری یک رده جدید با عنوان دستیاری ویژه رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‎های اجتماعی، تلاش ویژه دولت سیزدهم برای اقامه قانون اساسی است تا سخن گفتن از آزادی بیان و پیگیری اعتراض به ‎حق مردم فراتر از کاربری های مرسوم سیاسی، جنبه عملی و میدانی پیدا کند.

تهیه و تنظیم: بهزاد محمد باقری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha