چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1140136
۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
تصاویر/ جشن میلاد حضرت مهدی (عج) ویاواره شهدای خاش زاهدان درکاشان

حوزه/ جشن میلاد حضرت مهدی(عج) همراه با یادواره شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جشن میلاد حضرت مهدی(عج) همراه با یادواره شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان با مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت(ع) و با حضور سردار محمود چارباقی فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان، فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاه و جمعی از مسئولان در قرارگاه جهادی محله اسلامی حضرت علی اکبر علیه السلام «بیت الاکبر کاشان» برگزار شد.

در این مراسم سردار چهارباقی بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: زمانی لازم بود در جبهه های جنگ و در سوریه با داعش بجنگیم الان هم جنگ ما با دشمن جضور پای صندوق های رای است.

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور باشکوه در پای صندوق های رأی را مشتی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه چشم امید آمریکایی ها و دشمنان حضور کمرنگ مردم پای صندوق های رای است؛ لذا همگان علاوه بر مشارکت پرشور خود، اقوام، دوستان، همسایگان، بستگان و کسانی که مردد هستند را نیز به پای صندوق های رای بکشانیم.

سردار چهارباقی ضمن گرامیداشت ایام شهادت شهید حاج حسین خرازی بزرگمرد خطه اصفهان با بیان اینکه شهید خرازی در عملیات فتح المبین به قلب دشمن زد، تصریح کرد: این سردار شهید در محاصره نیروهای بعثی از دشمن ۱۷ هزار اسیر، ۲۰۰ عراده توپ غنیمت گرفت و کشته های زیادی را بر دشمن تحمیل کرد.

سردار هاشمی‌پور فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان و امنیت به نقش مردم کاشان در پیروزی دوران دفاع مقدس و امنیت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: چهار تا از شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان به نام های سید ثارالله و ابوالفضل موسوی، میثم عبدالله زاده و شهید ابراهیم صیادی بچه های منطقه کاشان بودند.

فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با بیان اینکه سالانه بیش از ۳۰۰ نفر برای حفظ امنیت کشورمان به شهادت می رسند، خاطرنشان کرد: در یک روز ۳۷۰ شهید با حضور پرشور مردم در اصفهان تشییع شد.

سردار هاشمی پور با بیان اینکه استان اصفهان ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، یادآور شد: بیش از ۱۳ هزار شهید این استان از لشگر امام حسین (ع) هستند

وی با بیان اینکه باید قدردان فداکاری های سردار چهارباقی باشیم، یاد آور شد: این سردار عزیز یکی از سرداران به نام و مستشاران و مشاور عالی شهید سلیمانی در سوریه بود.

فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی در دنیا شکل گرفت، تصریح کرد: اتفاقاتی که امروز در جهان رقم می خورد به برکت رهبری امام راحل و شهداست.

سردار هاشمی پور بر لزوم حضور باشکوه مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: اگر امروز دشمن مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد می کند به خاطر این است که در مقابل قدرت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مستاصل شده است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل در مقابل بیداری اسلامی ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب در جهان ناتوان شده اند، به پیشرفت های چشمگیر ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و موانع، بیشترین پیشرفت در کره خاکی را جمهوری اسلامی ایران داشته است.

فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با بیان اینکه بهترین صنعت نظامی، نانو تکنولوژی و ... را داریم، گفت: به قدری در حوزه درمان و ساخت و تولید دارو پیشرفت کرده ایم که کشورهای اروپایی و عربی برای درمان بیمارانشان به جمهوری اسلامی ایران سفر می کنند.

یادواره شهدای خاش زاهدان در کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha