یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بخشدار سندرک

حوزه/ علی شهمرادی بخشدار بخش سندرک صبح امروز با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار بخش سندرک برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، علی شهمرادی بخشدار بخش سندرک صبح امروز با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار بخش سندرک برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:
در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، بر لوح عقیدت خویش می خوانیم و می دانیم ملت بصیر و باوفای میهن عزیز اسلامی با بازخوانی آرمان های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) ، در رستاخیزی اجتماعی اقدام به خلق نشاط سیاسی و هم افزایی ملی خواهند نمود و با خیزی خیره کننده در میعادگاه های همدلی حاضر خواهند شد و با مشارکت شورانگیز در پای صندوق های رأی ، بار دیگر نقش مردم را در مدیریت کشور بازنمایی خواهند نمود.
لذا با ابتناء به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند : هر فردی که مخاطبی دارد باید حضور مردم در انتخابات را ترویج کند .

لذا اینجانب نیز چون قطره ای از دریای خروشان جامعه از اقشار مختلف و عموم مردم شریف بخش ولایتمدار سندرک دعوت می نمایم با حضور حداکثری در روز جمعه ۱۱ اسفند در پای صندوق های رأی در جشن ملی و هم افزایی ایران اسلامی سهیم و سرنوشت ساز گردند.

در پناه پایدار خداوند مهربان محفوظ بمانید
علی شهمرادی _ بخشدار بخش سندرک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha