یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت لرستان در پیامی از مردم ولایی و انقلابی استان برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت لرستان در پیامی از مردم ولایی و انقلابی استان برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و ولایتمدار لرستان

بدون شک پیشرفت کشور و حل مشکلات آن منوط به تقویت اقتدار ملی است و شرط تحقق آن، مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم‌ترین مظهر مردم‌ سالاری است و انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، توانمند، هوشمند، پاکدست، شجاع و فساد ستیز باشند امکان ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد.
شرکت آگاهانه در انتخابات پیش‌رو فرصتی برای ورود افکار و ایده‌های جدید در چرخه تصمیم‌سازی کشور است و می‌تواند سبب دمیده‌شدن روحی تازه در کالبد جامعه شود.

از این‌ رو در زمانی که بیگانگان درصدد به حاشیه‌ راندن مردم و ناامیدکردن آنان در استیفای حق خود در تعیین نمایندگان واقعی‌شان هستند،حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان به پیروی از تاکیدات رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی)از عموم مردم لرستان با همه سلائق سیاسی برای پیشبرد جمهوریت و اسلامیت نظام و قوی شدن ایران اسلامی دعوت می نماید که با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب و استان لرستان ثبت نمایند.

مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha