چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله رجبی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: بدانیم که دشمن برای ضربه زدن به نظام و کشور فاصله انداختن بین نظام و مردم را در دستور کار دارد؛ دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به آینده و نظام بد بین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله رجبی در جمع فعالین فرهنگی و جهادگر پردیس گفت: انتخاب یکی از ویژگی های انسان است و گرنه تفاوتی با سایر موجودات ندارد، ما هر روز در حال انتخاب هستیم و اعمال عادی و روزمره خود را انتخاب می کنیم.

وی افزود: برای انتخاب بهترین در همه عرصه ها، باید معرفت و آگاهی داشته باشیم و اگر نداریم نیز کسب کنیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: باید کاری کنیم علاقه و عشقمان به این نظام و کشور بیشتر شود چرا که این نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: خدای متعال از ما خواسته است که محبت به پیامبر و امام را داشته باشیم و اجر رسالت را محبت به اهل بیت قرار داده است.

آیت الله رجبی با بیان اینکه این انتخابات یکی از انتخاب های مهم زندگی ماست تاکید کرد: برای انتخاب بهترین و اصلح؛ باید هم معرفت و هم آگاهی خود را بالا ببریم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان گفت: بدانیم که دشمن برای ضربه زدن به نظام و کشور فاصله انداختن بین نظام و مردم را در دستور کار دارد؛ دشمن تلاش میکند مردم را نسبت به آینده و نظام بدبین کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha