یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

حجت الاسلام مهدی دهقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن دعوت از عموم مردم برای حماسه آفرینی دوباره در پای صندوق های رای، اظهار داشت: انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

این استاد حوزه افزود: باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha