دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برنامه های صدا و سیما

حوزه/ صدا و سیمای یزد فردا ۱۱ اسفند با پخش زنده ویژه برنامه «شکوه پا برجا» از سیمای تابان و ویژه برنامه انتخاباتی جشن انتخاب از رادیو یزد، رویداد بزرگ انتخابات در یزد را منعکس می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، شبکه سیمای تابان یزد شکوه حضور مردم دارالعباده در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را با پخش ویژه برنامه «شکوه پا برجا» از ساعت ۷ صبح تا پایان رأی گیری با بخش‌های مختلفی به تصویر می‌کشد.

این برنامه شامل بخش‌هایی از جمله ارتباط زنده با شهرستان‌ها و حضور مردم شهرستان پای صندوق‌های رأی، گروه سرود، کارشناسی سیاسی و همچنین ارتباط با مسجد روضه محمدیه، ستاد مرکزی انتخابات و دیگر حوزه‌های رأی گیری توسط گروه‌های مختلف تولید و پخش حضور مردم را در انتخابات پخش می‌کند.

این ویژه برنامه شاد اجتماعی – فرهنگی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ با بخش های مختلفی مانند کارشناس سیاسی، میهمان ویژه، گروه سرود، نمایش طنز، خواننده به روی آنتن شبکه یزد می رود.

ویژه برنامه انتخاباتی جشن انتخاب از رادیو یزد

جشن انتخابات نام ویژه برنامه انتخاباتی رادیو یزد در روز جمعه یازدهم اسفند است که از آغاز نخستین لحظات رأی گیری آماده انعکاس این رویداد بزرگ است.

جشن انتخاب سعی دارد راوی انعکاس رویداد سرنوشت ساز ایران اسلامی باشد، رادیو یزد با بسیج تمام امکانات خود، راوی صادقی برای بازتاب حضور پر شور مردم ایران خواهد بود.

به همین منظور ۶ تیم برنامه ساز از نخستین لحظات شروع رأی گیری تا پایان رأی گیری این وظیفه مهم را برعهده خواهند داشت.

گزارشگران رادیو یزد نیز با حضور در میان مردم، روایتگر شور و شعور اجتماعی در این روز مهم و سرنوشت ساز خواهند بود، ویژگی منحصر به فرد رادیو یزد در برنامه جشن انتخاب استفاده از ظرفیت مردم دارالعباده یزد برای دریافت پیام‌ها از حضور مردم درپای صندوق‌های رأی از اقصی نقاط استان خواهد بود.

البته تمام مخاطبان رادیو یزد می‌توانند عکس‌های انتخاباتی خود را به شماره در فضای مجازی ارسال کنند و از رادیو نمای رادیو یزد مشاهده کنند.

ارتباط با خبرنگاران و گزارشگران رادیو یزد و گزارشگران شهرستان‌ها و بازتاب حضور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میزبانی از کارشناسان سیاسی از بخش‌های مهم برنامه جشن انتخاب است، ایستگاه‌های رادیویی این شبکه نیز در استودیو شماره ۲ واقع در استانداری و استودیو شماره ۳ واقع در حظیره در روز انتخابات همراه و همدل مردم استان خواهد بود.

ویژه برنامه جشن انتخاب از ساعت ۷:۰۰ روز جمعه ۱۱ اسفند تا پایان رأی گیری از طریق موج اف ام ردیف ۹۴ و ۱۰۷.۵ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۷۴۷ کیلوهرتز از رادیو یزد پخش خواهد شد.

شنوندگان این برنامه می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۷۴۷ یا سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۳۷۴۷ با برنامه در ارتباط باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha