دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
راهداری

حوزه/معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در حال حاضر تیم‌های راهداری با همکاری پیمانکاران و سایر دستگاه‌هایی اجرایی کلیه بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و راه‌های فرعی را پاکسازی نموده و وارد مرحله آزادسازی راه‌های روستایی شده‌اند که این عملیات نیز تا پایان ساعات امشب به اتمام خواهد رسید و این محورها نیز تا قبل از آغاز رأی‌گیری پاکسازی و ایمن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمدجواد ابوالحسینی در جمع خبرنگاران از آزادسازی، ایمن‌سازی و بازگشایی کلیه بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی استان یزد خبر داد و اظهار داشت: از ساعات اولیه بارش برف علاوه بر تیم‌های عملیاتی راهداری و پلیس‌راه، پیمانکاران و کلیه دستگاه‌های اجرایی که دارای ماشین‌آلات راه‌سازی بودند، وارد عمل شده تا بتوانند تردد ایمن را در محورهای مواصلاتی برقرار کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه به جز محورهای مواصلاتی ابرکوه، خاتم و مروست سایر شهرستان‌ها درگیر برف و بوران هستند، گفت: اولویت اول در پاکسازی محورهای مواصلاتی به ترتیب با بزرگراه‌ها، محورهای اصلی و محورهای فرعی بود که در حال حاضر تمامی محورهای نامبرده پاکسازی و ایمن‌سازی شده و فاز آزادسازی راه‌های روستایی آغاز شده است.

ابوالحسینی تصریح کرد: با تلاش‌های راهداران و سایر تیم‌هایی که جهت برقراری تردد پایدار در حال فعالیت هستند، پیش‌بینی می‌شود تمامی راه‌های روستایی تا قبل از آغاز رأی‌گیری آزادسازی شود تا برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و خلق حماسه‌ای دیگر با حضور حداکثری مردم همراه باشیم.

وی به همکاری فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در روستاها نیز از ظرفیت تجهیزات و ماشین‌آلات دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و همچنین دفتر امور روستایی استانداری جهت آزادسازی مسیرهای مسدود شده، استفاده می‌شود.

وی در توصیه به مردم استان یزد، اذعان کرد: از تمام هم استانی‌ها درخواست می‌شود تا از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت اضطرار، برای تردد ابتدا خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیر چرخ و ضدیخ مجهز نموده و در محورهای مواصلاتی به توصیه‌های پلیس‌راه و راهداران جهت توقف و یا تغییر مسیر، توجه ویژه داشته باشند.

ابوالحسینی بیشترین بارش برف را مربوط به مناطق کوهستانی شهرستان تفت شامل گردنه علی‌آباد، ده بالا، طزر جان و بخش مرکزی شهرستان یزد دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha