دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار زارع کمالی

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت فرارسیدن انتخابات ۱۱ اسفند در پیامی، ضمن دعوت مردم، اهمیت حضور در انتخابات را خاطرنشان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت فرارسیدن انتخابات ۱۱ اسفند در پیامی، ضمن دعوت مردم، اهمیت حضور در انتخابات را خاطرنشان کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خداوند سرنوشت هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم، سرنوشتشان را تغییر دهند. (سوره رعد آیه ۱۱)

در تمامی کشورهای متمدن و مردم‌سالار، حضور و مشارکت در انتخابات، ارتباطی مستقیم با سرنوشت کشور و مردمان آن دارد، به نحوی که میزان مشارکت ملت‌ها در این امر مهم، یکی از معیارهای پیشرفت تلقی می‌شود.

ایران اسلامی عزیز، در طی سالیان و گذر از فراز و نشیب‌ها، با رهبری حکیمانه امامین انقلاب و به پشتوانه عظیم ملتی غیور، زمان شناس، شریف و ولایت‌مدار، جایگاهی رفیع را در بین بسیاری از کشورها کسب نموده و حضور آگاهانه این ملت عظیم در نقاط حساسی همچون صحنه انتخابات، ناکامی دشمنان این مرز و بوم را در پی داشته است، دشمنانی که در موقعیت‌های مختلف خباثت خود را به این مردمان و به این سرزمین اثبات کردند و تلاش دارند تا حمایت و حضور عظیم مردمی را کمرنگ نشان دهند.

ان‌شاءالله امسال نیز با حضور حداکثری و عظیم این ملت شریف در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد شد که مردم این کشور عزیز، بر سر امنیت و اقتدار ملی خود با احدی مسامحه نخواهند داشت و تا پای جان، در جهت برقراری تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت، بر عهد خود باقی خواهند ماند.

سلام خدا بر امام شهیدان، سلام خدا بر شهیدان و سلام خدا بر شما ملت عظیم و آگاه ایران اسلامی «اللهم عجل لولیک الفرج»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha