دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ امور بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد در بیانیه‌ای در آستانه ۱۱ اسفند از عموم مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، امور بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد در بیانیه‌ای در آستانه ۱۱ اسفند از عموم مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

امروز که در آستانه‌ چهل و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی و در مسیر برداشتن گام دوم انقلاب هستیم، نیم نگاهی به مسیر طی شده نشان می‌دهد اگرچه هنوز تا رسیدن به تمام آرمان‌های حضرت روح‌الله فاصله داریم و چه بسا در برخی از عرصه‌ها کمتر توفیق حاصل کرده‌ایم، اما بررسی دقیق و منصفانه به گواه آمارهای بین‌المللی نشان از دستاوردهای چشمگیری دارد که حتی دشمنان را به اعتراف کشانده است، تا جایی که ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر منطقه همیشه در محاسباتشان نقش اول را بازی می‌کند.

این دستاوردها در حالی به دست آمده که ملت غیور ایران در طی این چهار دهه همواره با دشمنی‌های داخلی و خارجی از جنگ، ترور، تحریم تا کارشکنی‌های برخی افراد داخلی روبرو بوده است.

از سویی بر خلاف کشورهای غربی که در مسیر توسعه با نگاهی مادی از پیشرفت در معنویت غافل بوده یا به آن باور نداشته‌اند، کوشیده است انسان الهی تربیت کند و مسیر پیشرفتش را با غارت منابع دیگر کشورها هموار نکرده و بر داشته‌های خود تکیه کرده است.

اکنون که به فرموده‌ رهبر انقلاب به نزدیکی قله رسیده‌ایم، برای ادامه دادن این مسیر پر فراز و نشیب که به ظهور صاحب‌الزمان(عج) ختم خواهد شد ان‌شاءالله، همچون گذشته به اراده‌های مردمی تکیه خواهد داشت که امروز این اراده در پای صندوق‌های رأی خود را نشان خواهد داد.

از سویی بنابر آیه‌ «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» خداوند مسلمانان را مأمور کرده تا هر آنچه در توان دارند برای مقابله با دشمنان آماده سازند، قوه‌ای که بنابر روایت یکی از مصداق‌های آن «الْخَضابُ بِالسَّوادِ» است، یعنی موهای سفید را با رنگ سیاه کردن، اسلام حتی برای عقب نشاندن دشمن، رنگ موها را که به سپاه اسلام چهره جوان‌تری می‌دهد از نظر دور نداشته است، زمانی قدرت‌نمایی با سیاه کردن موی سفید حاصل می‌شد و امروز با حضور پای صندوق‌های رأی.

بر همین اساس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از عموم مردم استان یزد دعوت می‌کند تا بار دیگر با شرکت در انتخابات پیش رو حماسه‌ای با شکوه را خلق کنند و عظمت اسلام و ایران را به دنیا نشان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha