یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جوانان روستای همایون بیجار

حوزه/ معاون مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: یکی از ویژگی‌های انتخابات امسال حضور نسل نوجوان و جوان در پای صندوق های رای بود که در این میان می‌توان از نقش پررنگ و فعال جوانان روستای همایون از توابع بخش چنگ الماس شهرستان بیجار یاد کرد.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به حماسه آفرینی امروز ملت ایران در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: با وجود اینکه از ماه‌های گذشته تا به امروز دشمنان در قالب فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش بسیاری برای کمرنگ کردن انتخابات داشتند، ولی امروز ملت بصیر ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم کشیدند.

معاون مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار با اشاره به حضور پرشور جوانان در این دوره از انتخابات، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های انتخابات امسال حضور نسل نوجوان و جوان در پای صندوق‌های رأی بود که در این میان می‌توان از نقش پررنگ و فعال جوانان روستای همایون از توابع بخش چنگ الماس شهرستان بیجار یاد کرد.

وی ادامه داد: جوانان روستای همایون با توجه به اینکه کاستی‌هایی در بحث اشتغال و دیگر موارد دارند، باز هم با بصیرت و بینش سیاسی خود هرگز با صندوق‌های رأی قهر نکردند و امروز نشان دادند که اولویت نخست آنان حفظ اسلام و این نظام اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: مردم به‌ویژه جوانان روستای همایون امروز نشان دادند که در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های مستکبرین باهوش عمل می‌کنند و هرگز تسلیم جنگ رسانه‌ای و شبهه افکنی دشمنان اسلام و انقلاب نخواهند شد.

معاون مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: حماسه‌ای که امروز مردم روستای همایون به ویژه جوانان و نوجوانان آن آفریدند باید مدنظر مسئولان باشد، جوانان و نوجوانان این روستا و دیگر مناطق بخش چند الماس نیازمند یاری و توجه بیشتر مسئولان شهرستانی و استانی هستند و باید پاسخ شایسته‌ای به این حماسه آفرینی جوانان روستای همایون از سوی مسئولان داده شود و پیگیر مطالبات آنان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha