یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قائدرحمتی

حوزه/ امام جمعه شهرستان دورود در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی امام جمعه شهرستان دورود در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با افتخار و احترام بی‌پایان، از مردم متدین شهرستان دورود که در انتخابات یازدهم اسفند شرکت داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مشارکت فعال شما در فرآیند انتخابات، از یک سو نشان از اعتقاد و تعهد شما نسبت به انقلاب اسلامی و از سوی دیگر نشان دهنده تصمیم‌گیری مسئولانه و اهمیتی بی‌نظیر در جهت‌دهی به آینده کشور است.

با اعتقاد به اهمیت حقوق شهروندی و مسئولیت در انتخابات، شما به عنوان پایه اصلی مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران، نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اید.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات علیرغم تلاش فوق العاده و بی‌سابقه دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران، نشان از وحدت و همبستگی جمهوری اسلامی ایران دارد، این انتخابات نشان می‌دهد که ما به عنوان یک امت، با وجود تنوع‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، برای یک هدف مشترک یعنی تقویت ایران اسلامی، هم‌صدا هستیم.

با دلگرمی و امید به آینده روشن‌تر کشورمان، از شما عزیزان برای مشارکت فعال و از مسئولین برگزاری انتخابات اعم از مجموعه فرمانداری شهرستان دورود و شخص فرماندار عزیز، هیأت نظارت و هیأت اجرایی و شورای تأمین و نامزدهای محترم در انتخابات یازدهم اسفند تشکر می‌کنیم.

اعتقاد راسخ داریم که با همت و پشتیبانی مردم عزیز و تلاش و تعهد منتخب شما در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین می‌توانیم به زودی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم و هر کسی که منتخب مردم باشد همه ما موظفیم با منتخب مردم نهایت همکاری را داشته باشیم.

محمد قائدرحمتی

امام جمعه شهرستان دورود

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha