دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورای پایگاه

حوزه/ نشست اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع «ظرفیت شناسی و تعامل با معاونت ها»در سالن جلسات قائم مقام مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع «ظرفیت شناسی و تعامل با معاونت ها »در سالن جلسات قائم مقام مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی فرمانده پایگاه، گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در ایام اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان و برپایی موکب در کنار مسجد جمکران و پاسخگویی به شبهات ارائه کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین قطبی عضو شورای پایگاه و نماینده معاونت آموزش، به ظرفیت های این معاونت در تعامل با پایگاه بسیج روحانی مرکز مدیریت اشاره کرد و گفت: آموزش از ارکان اصلی حوزه است و ظرفیت های زیادی دارد، بنابراین باید برنامه هر معاونت از سوی شورای مشخص و به آن ابلاغ گردد.

در ادامه هریک از اعضای شورای پایگاه به ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مباحث متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تاکید شد که شورای پایگاه در برنامه های بسیج مرکز مدیریت از جمله به موضوع پذیرش ورودی حوزه‌های علمیه، تسریع صدور مدارک علمی ایثارگران حوزوی، ارائه بسته آموزشی تقویتی برای اعضای فعال بسیج و... توجه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha