پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین ملکی در رادیو معارف

حوزه/ مدیر رادیو معارف طی نشستی از زحمات کارشناس برنامه "پرسمان قرآنی" حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف طی نشستی از زحمات کارشناس برنامه "پرسمان قرآنی" حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قدردانی کرد.

در این جلسه که با حضور مدیران رادیو معارف در سالن علامه طباطبایی برگزار شد دکتر مسعود کاویانی _مدیر رادیو معارف_ کار در حوزه قرآن و دین را مهم دانست و حضور کارشناسان تراز اول را از اولویتهای این رسانه دینی معرفی کرد.

مدیر رادیو معارف حجت الاسلام ملکی را از رویش های حوزه علمیه دانست و بر استفاده و بهره بیشتر از ایشان در بخش تفسیر قرآن کریم تأکید کرد.

دکتر کاویانی، نگاه رسانه ای استاد ملکی به مباحث قرآنی و همچنین تطبیق و تبیین قرآنی مسائل روز جامعه و دنیا را از نقاط قدرت و تخصص وی نام برد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی کارشناس برنامه "پرسمان قرآنی" ضمن تقدیر از مدیران رادیو معارف، از عوامل برنامه پرسمان قرآنی که برای مخاطب و نسل جوان برنامه سازی می کنند و معارف ناب قرآن و اهل بیت علیهم السلام را به گوش جان شنوندگان خود می رسانند تشکر کرد.

کارشناس برنامه "پرسمان قرآنی" ضمن بیان خاطرات تبلیغ در کشورهای دیگر بر این مهم اذعان داشت که با مشاهده استقبال و علاقه زیاد مسلمانان فارسی زبان کشورهای دیگر از برنامه های معارفی بخصوص پرسمان قرآنی، رادیو معارف را یک منبع غنی برای دریافت پیام های دینی برای مسلمانان خارج از کشور دانست.

وی همچنین بیان کرد که یکی از افتخارات ایشان همکاری با شبکه رادیویی معارف بوده و از سال ۱۳۸۵ تا به حال با کمک عوامل برنامه ساز، بیش از ۱۰۰۰ برنامه تقدیم مخاطبان فرهیخته و قرآنی رادیو معارف کرده اند.

در پایان این جلسه، مدیر رادیو معارف با اهداء لوح تقدیر از همراهی حجت الاسلام حمید ملکی با این رسانه دینی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha