دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جوکار در کمک به سیل سیستان

حوزه/ نماینده منتخب مردم یزد در مجلس گفت: «قرارگاه‌ جهادی بقیة‌الله» به همراه گروه‌های جهادی مستقر در استان، با مشارکت خوب مردم، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی، برای ارسال به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، از محل جمع آوری کمک های مردم استان یزد، واقع در هنرستان وطنچی، به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، گفت: «قرارگاه‌ جهادی بقیة‌الله» به همراه گروه‌های جهادی مستقر در استان، با مشارکت خوب مردم، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی، برای ارسال به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص مردم سیستان و بلوچستان، در حال حاضر اقلامی مثل پوشاک، آب، تغذیه و مواد خوراکی از موارد ضروری برای آنهاست.

نماینده منتخب مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن، با تأکید بر اینکه مردم «دارالعباده یزد»، هیچ زمان از کمک به هم نوع خود کوتاهی نکرده‌اند، اضافه کرد: ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم استان دارالعباده یزد، همچون همیشه، همراه و پشتیبان مردم سیل زده سیستان و بلوچستان هستند و آنها را در این شرایط سخت، تنها نخواهند گذاشت.

جوکار، اضافه کرد: اقلامی که توسط «گروه جهادی بقیة‌الله» جمع آوری شده، با ۳ دستگاه کامیون، برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان گفت: امیدواریم که با مشارکت خوب مردم در سطح کشور، شاهد رفع مشکل و نیازهای مردم استان سیستان و بلوچستان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha