دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گروه های جهادی استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های گروه های جهادی طلاب در سیل اخیر در جنوب استان، گفت: گروه های جهادی در کمک به مردم و حوادث همیشه پیشگام و گره گشا بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی، مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های گروه‌های جهادی طلاب در سیل اخیر در جنوب استان، بیان داشت: گروه های جهادی در کمک به مردم و حوادث همیشه پیشگام و گره گشا بوده اند.

وی افزود: گروه جهادی ابوتراب از سیستان و شهدای تاسوعا از شهرستان چابهار از جمله گروه های جهادی طلاب استان بودند که از روزهای اول حادثه جهت یاری سیل زدگان در روستاهای پلان، نگور، عرف آباد، نوبندیان، پتت و دشتیاری حضور یافتند و خدمات عمرانی و تهیه و توزیع اقلام غذایی و معیشتی تخلیه آب از منازل، مدارس و معابر، دیدار چهره به چهره ودلجویی از سیل زدگان از برنامه های این گروه های جهادی بود.

با توجه به کسالت حجت الاسلام رضا صیادی مسئول گروه جهادی ابوتراب سیستان، حجت الاسلام نورا معاون تبلیغ و حجت الاسلام حاجی حسینی مسئول امور صیانتی استان از طرف مدیر حوزه علمیه استان به عیادت ایشان رفته و آرزوی صحت و سلامتی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha