دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) دغدغه مند بودن را ویژگی اساسی شهدا دانست و افزود: شهدا دغدغه دین، مردم نسل جوان را داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص)شب گذشته در نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا، ایثارگران و جانبازان می باشیم.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) فرهنگ و راهبرد مقاومت را مهمترین دستاورد خون شهدا دانست و افزود: استمرار رشادت، مقاومت، ایستادگی و پایداری شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز کشورمان را امروز در غزه می بینیم.

سردار حسن زاده با بیان اینکه امروز حماس با استفاده از آموزه های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، صهیونیست کودک کش را در صحنه های نبردغافلگیر کرده است گفت :شهدا با خون خودشان فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تصریح کرد: امروز اگر می بینیم جبهه استکبار با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ضعیف ترین وضعیت و جبهه اسلام در درخشنده ترین وضعیت قرار دارد به برکت فداکاری ، ایثارگری و خون شهدا است.

سردارحسن زاده با بیان اینکه امروز جبهه استکبار تمام تلاش خودش را معطوف به انقلاب اسلامی ایران کرده است یاد آورشد: استکبار به خوبی می داند که شکست بر او با ایثارگری و مقاومت جوانان کشورمان در سراسر دنیا تحقق پیدا می کند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) با بیان اینکه فرماندهان جبهه مقاومت امروز در سراسر دنیا درس ایثارگری و مقاومت را از امثال سردارشهید عباس کریمی و زجاجی ها یاد گرفته اند یاد آورشد: امروز جبهه استکبار به خاطر ناراحت بودن از دست ملت ایران تمام تلاش خودش را برای ایجاد یاس و ناامیدی درجامعه و کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند به کار گرفت ولی ملت ایران با حضور پرشور خود پای صندوق های رای دشمن را ناامیدکردند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: دشمن دلیل اینکه تلاش می کرد انتخابات سالم و در نهایت امنیت برگزار نشود به خاطر شکست هایی است که از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران متحمل شده است.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی فرمود که انقلاب اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم بماند مابقی حرم ها می ماند و اگر هم این حرم نماند حرم های دیگر از جمله حرم های ابراهیمی و محمدی نمی ماند خاطرنشان کرد : به ملت ایران افتخار می کنیم که قدر شناسانه از مقام شهداء و خانواده شهدا تجلیل می کنند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه ملت ایران از شهدا یاد گرفتند که باید دشمن شناس باشند افزود : بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان باعث سربلندی کشورمان در عرصه های مختلف جهانی شده است.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص)به پیروزی ملت ایران در فتنه سال های گذشته « جهادکبیر» اشاره کرد و یاد آورشد : دشمن به خیال باطل خودش می خواست با راه اندازی آشوب مانع روند رو به رشد ،تزاید و تفکر انقلاب اسلامی ایران شود ولی ملت ایران سال گذشته در جهاد کبیر در تبعیت نکردن از دشمن سربلند بیرون آمد.

سردار حسن زاده ویژگی مکتب شهدا را ولایت مداری و دشمن شناسی دانست و افزود: مکتب شهدا به ما می آموزد با شناسایی شیوه های دشمنان در مقابل آنها حرکت کنیم .

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) دغدغه مند بودن را ویژگی اساسی شهدا دانست و افزود: شهدا دغدغه دین ، مردم و نسل جوان و اینکه آیا سخن رهبری اجرایی می شود یا نمی شود را داشتند.

سردار حسن زاده به دغدغه مندی سرداران کریمی و زجاجی نسبت به انقلاب اسلامی ایران و مردم اشاره کرد و تصریح کرد: سردار شهیدعباس کریمی از زمان نوجوانی بعد از پیروزی انقلاب به خاطر دغدغه مندی به انقلاب وقتی متوجه می شود غائله ضد انقلاب در سیستان و بلوچستان و ایرانشهر به وجود آمده بلافاصله حرکت می کند و در مقابل دشمن می ایستد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha