دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: عظمت امروز انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش در محفل انس با قرآن کریم با بیان اینکه قرآن دربردارنده کامل ترین و جامع ترین برنامه زندگی برای بشریت است اظهار کرد: تمسک به قرآن کریم می‌تواند آرامش و امید را برای تک تک اقشار جامعه فراهم آورد.

وی بر لزوم انس نوجوانان و جوانان با قرآن کریم تاکید و گفت: اعتقاد به مکتب قرآن و اهل بیت(ع) راهگشای بسیاری از مشکلات ما در جوامع اسلامی است که عظمت امروز انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ قرآن کریم است.

حجت الاسلام جبرائیلی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از آموزه های دینی و فرهنگ قرآن کریم در مسیری گام نهاد که امروز به عنوان یک الگوی تمام عیار در تمامی جهان اسلام ریشه دوانیده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمالغرب با اشاره به اینکه باید بتوانیم بیشتر و بهتر از این فرهنگ قرآن کریم را در جامعه جاری و ساری کنیم، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه انس و الفت با کلام الهی توانسته است نه تنها نقشه های دشمنان را خنثی کند بلکه با آمادگی همه جانبه به خوبی از کیان و نظام اسلامی حراست کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha