دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ملت ایران بارها در عمل نشان داده‌اند که حامی واقعی و عملی این انقلاب و نظام اسلامی هستند و هرگز فریب سیاه نمایی های دشمنان را نخواهد خورد.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان؛ ماه مهمانی خدا، اظهار داشت: رمضان یک فرصت بی نظیر برای خودسازی انسان و مبارزه با نفس است.

معاون تهذیب و تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: در ماه رمضان خداوند بندگان خویش را مورد عنایت قرار می‌دهد؛ بنابراین خوشا به سعادت کسانی که در این ماه عزیز مورد توجه خداوند متعال قرار می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ملت ایران در ۱۱ اسفندماه امسال اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان امید بسیاری داشتند که انتخاباتی سرد و بی‌رمق در ایران انجام گیرد، ولی دشمنان هر آنچه که می‌پنداشتند نتیجه عکس آن را دیدند.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ملت ایران بارها در عمل نشان داده‌اند که حامی واقعی و عملی این انقلاب و نظام اسلامی هستند و هرگز فریب سیاه نمایی های دشمنان را نخواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه منتخبان مردم باید قدر این بصیرت و بینش ملت ایران را به خوبی بدانند، عنوان کرد: آن دست از کسانی که با رای مردم به بهارستان راه یافته‌اند باید در تحقق وعده‌های خود کوشا و متعهد باشند، بنابراین نمایندگان همواره باید خود را وکیل مردم و از سوی دیگر مردم را ولی نعمت خود بدانند.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: بی‌گمان عدم تحقق وعده‌های نمایندگان راه یافته به مجلس در اذهان عمومی مردم باقی خواهد ماند؛ لذا انتظار داریم که این نمایندگان که امروز وظیفه خطیر وکالت ملت را بر عهده دارند در عملی کردن وعده‌های خود کوشا باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha