دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدی دهقانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: مبلغان در ماه مبارک رمضان بیان احکام دینی و تفسیر آیات قرآن را در برنامه خود داشته باشند و تبیین و بیان عقاید اسلامی ویژه نوجوانان را مد نظر قرار دهند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نشست طلایه داران تبلیغ در شهرستان کامیاران برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی دهقانی در این نشست از آمادگی مساجد این شهرستان برای استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد و با اشاره به اهمیت تبلیغ در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مبلغان در ماه مبارک رمضان بیان احکام دینی و تفسیر آیات قرآن را در برنامه خود داشته باشند و تبیین و بیان عقاید اسلامی ویژه نوجوانان را مد نظر قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران افزود: دغدغه مقام معظم رهبری در بحث قرآنی مسئله ‌محور بودن قرآن است که باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: منبع اصلی طرح قرآنی مسطورا اندیشه تفسیری مقام معظم رهبری است، در واقع ۳۰ آیه محوری و دغدغه مقام معظم رهبری که در گذشته بیان شده در بحث طرح کلی اندیشه‌ اسلامی در قرآن بوده که در ماه رمضان این ۳۰ دغدغه باید به مردم شناسانده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha