دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان در جمع برگزیدگان قرآنی و هنری حوزه علمیه اصفهان از حمایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان از ایده های جذاب خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان در مورد اهداف برگزاری همایش برگزیدگان قرآنی و هنری، گفت: ما در سال های قبل بلافاصله پس از مسابقات، جوایز را اهداء می کردیم ولی امسال با هدف اینکه برگزیدگان در حضور خانواده های خود تجلیل شوند، به صورت خانوادگی دعوت کردیم و این برنامه از این جهت متمایز از همایش های سال های قبل بود.

وی در مورد برگزیدگان قرآنی، ابراز داشت: بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب و خانواده آنان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن حوزه علمیه اصفهان امسال در ۲۳ کد رشته ثبت نام نمودند که حدود ۹۳ نفر حائز دریافت هدیه در رتبه های اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام امیریان در مورد برنامه های قرآنی در سال آینده، بیان داشت: تقویت بنیه قرآنی اساتید و طلاب، آشنایی با منابع روایی و قرآنی، تغییر روش برگزاری مسابقات به ویژه در شهرستان ها، حضور پررنگ تر فرزندان و همسران طلاب در برنامه های قرآنی، حمایت از ایده های قرآنی، حمایت از برنامه های جذاب مجازی از اهداف اصلی ما در برنامه های سال آینده است.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان خطاب به طلاب، بیان داشت: بیش از ۱۰۰ نفر در مسابقات خوشنویسی ثبت نام کردند که در رشته های خط تحریری و نستعلیق، ۳۲ نفر حائز دریافت هدیه شدند.

وی در مورد سایر رشته های هنری مسابقات امسال گفت:رشته نقاشی برای فرزندان طلاب انجام شد که۱۰ نفر برگزیده شدند.

حجت الاسلام امیریان در مورد سایر مسابقات برگزار شده در معاونت تهذیب و تربیت در دو ماه اخیر گفت:مسابقه مجازی کتابخوانی" کارنامه منتشر نشده" و مسابقه رسانه ای"روایت آن مرد آسمانی" از سایر فعالیت های معاونت در دو ماه اخیر دانست.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان در پایان افزود: بیش از ۴۰۰ نفر در همایش خانوادگی برگزیدگان مسابقات قرآنی و هنری شرکت داشتند که امیدواریم در سال های آینده هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی این مباحث ارتقاء یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha