یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمیته امداد هرمزگان

حوزه/ مراسم جشن نیکوکاری با شعار «عید همدلی» با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان و سایر مسئولین در دبستان دخترانه دانا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی زارعی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان امروز در آیین آغاز جشن احسان و نیکوکاری با شعار «عید همدلی» در دبستان دخترانه دانا بندرعباس، اطهار کرد: جشن احسان و نیکوکاری در سراسر استان هرمزگان، و به صورت نمادین در دبستان دخترانه دانا با همکاری سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم فرهنگ سازی خیر و احسان در بین کودکان و نوجوانان نهادینه شود، افزود: کمک های که توسط دانش آموزان و مردم نیک اندیش در عرصه جشن نیکوکاری جمع آوری می شود با اولویت دانش آموزان نیازمند توزیع می گردد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: خیرین و مردم نیکوکار می توانند در جشن نیکوکاری با کد دستوری #076*8877* و شماره کارت مجازی 6037997900000648 در جشن نیکوکاری مشارکت داشته باشند.

جشن نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم گفت: هر ساله جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه هم اکنون430 هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند، افزود: سه هزار 500 مدرسه در سطح استان هرمزگان داریم و امسال نیز در جشن نیکوکاری کمک های و هدایا به دانش آموز نیازمند با اولویت همان مدارس که جمع آوری شده توزیع می گردد.
غیبی تصریح کرد: همچنین اگر مدرسه ای دانش آموز نیازمند نداشته باشد می تواند با هماهنگی به سایر مدارس که نیازمند هستند، کمک ها و هدایای جشن نیکوکاری توزیع نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha