شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در آستانه سال نو جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه در سراسر استان با استفاده از روش‌های حضوری و الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمدرضا میری، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرساله در آستانه عید نوروز کمیته امداد برای کمک به مایحتاج ضروری خانوارها اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌کند گفت: این جشن همزمان با سراسر کشور در روز احسان و نیکوکاری و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند بخصوص دانش آموزان با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

وی به زمان و مکان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد، بسیج، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه و بیش از ۲۱۰ مرکز نیکوکاری فعال از ۱۲ تا ۱۴ اسفند در سراسر استان برگزار می‌شود.

میری ادامه داد: با توجه به شرایط خاص و وجود بیماری کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه از طریق پرداخت به شماره مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ و یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: مراکز نیکوکاری وادارات کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌ها و نذورات هم استانی‌ها را دارند و خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان بسپارند تا در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

میری اظهار کرد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار هم استانی با اهداء حدوداً مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت نموده اند و پیش بینی می‌شود با همت مردم نوع دوست و نیکوکار استان این رقم افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۴۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات متنوع این نهاد و همچنین کمک‌های خیران و نیکوکاران بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha