چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه مسلمانان بخصوص مردم مومن و شریف ایران اسلامی و کارکنان خدوم و مجاهد انتظامی کشور تبریک گفت.

به ‌گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه مسلمانان بخصوص مردم مومن و شریف ایران اسلامی و کارکنان خدوم و مجاهد انتظامی کشور تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"
شَهْرُ رَمَضَانَ ٱلَّذِیٓ أُنزِلَ فِیهِ ٱلْقُرْءَانُ هُدًۭی لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَٰتٍۢ مِّنَ ٱلْهُدَیٰ وَٱلْفُرْقَانِ«آیه مبارک ۱۸۵ سوره بقره»
سلام بر ماه پر برکت رمضان المبارک، سلام بر ارواح مطهره ائمه معصومین علیهم السلام بویژه روح مطهر رسول خدا صلی الله علیه و آله، سلام بر ناظر نورانی اعمال بندگان خدا یعنی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، سلام بر بندگان خالص خدا که یازده ماه در انتظار چنین ایام و ساعاتی در صف دلدادگان عاشق بودند.
بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا فرا می رسد و مردم خداجو و مومن آماده می شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.
ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌ داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می ‌ریزد و در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش می یابد و غفلت‌ها زدوده می ‌شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت می گردد و این از جمله برکات ماه نزول قرآن است.
ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می بخشد.
امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت ایجاد کنیم.
اینک در پایان سال ۱۴۰۲ و آغاز ماه مبارک رمضان از تلاش‌های مستمر و بی‌دریغ کارکنان مجموعه عظیم و فخیم انتظامی کشوردر راستای تأمین نظم و امنیت جامعه اسلامی، تقدیر می نمایم و از درگاه خداوند متعال ماهی سرشار از معنویت و تزکیه نفس را برای همگان مسئلت دارم .
امیدوارم در این ماهی که خداوند سفره رحمت و مغفرت پیش روی بندگانش گسترده، عاقبت بخیری سهم تمامی ملت شریف ایران اسلامی و خدمتگزاران این ملت قدرشناس در انتظامی کشور شود.

سید علیرضا ادیانی
نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور
و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha