شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام بارانی

حوزه /حجت‌الاسلام بارانی گفت: یک بخش عمده مبارزه با استکبار، خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنهاست و قطعا پروردگار متعال در کنار نصرت و یاری مسئولین خدوم و جهادی؛ به آسانی از مسئولی که در این زمینه کم کاری و بی همتی می‌کنند نخواهد گذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س) ضمن بیان روایتی از نبی مکرم اسلام گفت: این بانوی بزرگوار با اسلام آوردن؛تعلقاتش را از مادیات فراتر برد و با ثروتش راه پیامبر (ص) را برای گسترش دین هموار کرد و همین ویژگی است که ائمه معصومین با افتخار ایشان را به عنوان الگوی عالم بشریت معرفی کرده اند لذا باید با الگوگیری از این بانوی بزرگوار و استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان به دنبال تجارت پر سود با خدای متعال باشیم .

وی در بیان توصیه ای خطاب به کاندیدهای پیروز در انتخابات اظهار کرد: فرصت سه ماه تا آغاز شروع مجلس جدید زمان خوبی برای آشنایی بیشتر با نقاط قوت؛ ضعف؛ فرصت ها و تهدیدهای حوزه انتخابیه است لذا این فرصت را با یارکشی های فرصت سوز از دست ندهید .

امام جمعه رودان با تاکید بر آگاهی نمایندگان از اسناد بالادستی کشور و استفاده از آنها برای رفع مشکلات حوزه نمایندگی تصریح کرد: برای حل مشکلات منطقه ای باید اشراف کلان و راهبردی به مسائل مختلف کشور و مکتب امامین انقلاب داشت که امیدوارم نمایندگان محترم به این مساله مهم توجه و دقت نمایند.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به بسیج همه امکانات دشمن برای ضربه به ملت ایران و انقلاب اسلامی گفت : وجود دشمن را نباید نادیده گرفته و از آن غفلت کرد اما این دشمنی ها نباید حجابی برای نادیدن ضعف های داخلی باشد زیرا دشمن مگسی است که بر زخم کثیف می نشیند لذا مسئولین باید همت کنند و نگذارند این زخم ها به وجود بیاید یا ادامه پیدا کند و اگر این اتفاق بیاید آمریکا و بزرگ تر از آمریکا نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند ‌.

وی دفاع از حقوق ملت خصوصا اقشار ضعیف را وظیفه همگانی دانسته و تاکید بر رسیدگی به احوال محرومان و مستضعفان افزود: یک بخش عمده مبارزه با استکبار ؛ خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنهاست و قطعا پروردگار متعال در کنار نصرت و یاری مسئولین خدوم و جهادی؛ به آسانی از مسئولی که در این زمینه کم کاری و بی همتی می‌کنند نخواهد گذشت .

رییس شورای فرهنگ عمومی رودان با گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت در بیان درس ها و عبرت های این واقعه گفت: نظام استعمار و استکبار غرب با محوریت آمریکا هیچ گاه ایران اسلامی را رها نخواهد کرد و همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران و انقلاب اسلامی اش خواهد بود زیرا ماهیت جمهوری اسلامی منطبق با سیاست و تمدن غرب نیست اما باید بدانند ملتی که هویتش عاشورایی است هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت .

وی با تاکید بر این تضاد هویتی افزود: تقابل غرب با ملت ایران به بهانه مختلف مانند هسته ای؛ جبهه مقاومت؛ موشکی و پیشرفت علمی و.... ادامه دارد اما کورخوانده اند زیرا دنیا شاهد است که بعد از چهار دهه تقابل امروز ملت ایران در جایگاه قدرت و آمریکا در ضعف قرار دارد و به فضل الهی اینده روشن متعلق به ملت ایران خواهد بود.

حجت الاسلام بارانی با گرامیداشت تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن گفت: مومنین و مردم عزیز ما خصوصا مسافرین نوروزی جایگاه و احترام ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از کارهایی که خلاف تکریم این ماه بزرگ است خود داری نمایند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha