چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ حجت الاسلام عاشوری گفت: نمایندگان منتخب بویژه نماینده جنوب استان بایست به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم توجه ویژه داشته باشند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در وصف این ماه بزرگ اظهار داشت: ماه رمضان آغاز سال تربیتی است، به این معنا که این ماه، ماه خود سازی، تقویت اراده و ماه فرصت یابی و بهترین فرصت آشتی با خداست.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به سر خط‌های تبیینی و توصیه‌ای مقام معظم رهبری، یادآور شد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی از ابتدای سال، با شناخت دقیق نقشه‌های دشمن برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه، با اعلام چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، توطئه‌های طراحی شده علیه کشورمان را خنثی کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب متذکر شدند، آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف انگیز و دعوا راه اندختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن پسند است و منتخبین مردم در انتخابات باید کاملا مراقب باشند.

امام جمعه سیراف، ضمن تشکر از حضور پرشور و حماسه آفرینی مردم در انتخابات، اظهار کرد: نمایندگان منتخب به‌ویژه نماینده جنوب استان باید به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام عاشوری، تلاقی و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را فرصت مغتنمی برای تفکر در خلقت و رسیدن به مقام توحید دانست.

امام جمعه بخش سیراف، با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س)، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار ضمن اینکه در زمینه‌های مادی تاجر موفقی بودند، در معامله با خدا نیز کاملا موفق بوده و اموال خود را در راه خدا انفاق کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره فرزند برومند امام خمینی(ره)، سید احمد خمینی این چهره غمخوار انقلاب و خدمتگزار صدیق، بیان کرد: ایشان در دوران پرحادثه انقلاب اسلامی یکی از موثر ترین عناصر در جریانات کشور و انقلاب بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha