یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: طاغوت و قدرت های استعماری همواره حقوق مردم را زیر پا گذاشته و نظام طاغوتی را به نام آزادی معرفی کرده اند.در نتیجه بیکاری، تورم، تروریسم افزایش یافته و آسیب های اجتماعی بیشتر شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی در خطبه سیاسی و عبادی نماز جمعه گفت: احترام به بشریت پیام قرآن، اسلام و دین محمدی (ص) است که باید در تمامی شئون انسانی لحاظ شود.

وی بیان کرد: امروز جامعه نیازمند نظامی مستلزم عدالت و احکام اسلامی است که از طریق آن مردم از هر اقشار به حقوق خود دست یابند و چنین نظامی با پیروی از سیره معصومین و پیوند به کربلا به وجود می آید.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی افزود: طاغوت و قدرت های استعماری همواره حقوق مردم را زیر پا گذاشته و نظام طاغوتی را به نام آزادی معرفی کرده اند که به واسطه آن آینده نسل جوان از بین رفته و جوانان از دین و مذهب دور شده اند. در نتیجه بیکاری، تورم، تروریسم افزایش یافته و آسیب های اجتماعی بیشتر شده است.

وی تأکید کرد: در این شرایط مردم به دنبال رهبری مانند امام خمینی هستند که بتواند با همه این مشکلات مقابله کنند. و جامعه را آزاد سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha