شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و تهذیب نفس است که امیدواریم از این ماه برای تعمیق و تقویت ارتباط بیشتر با خداوند متعال بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش صبح یک شنبه در جمع کارکنان سایت رادار تاکتیکی پلدشت، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و تهذیب نفس است که امیدواریم از این ماه برای تعمیق و تقویت ارتباط بیشتر با خداوند متعال بهره ببریم.

وی در ادامه تاکید کرد: امنیت بسیار بالای آسمان ایران اسلامی حاصل تلاش شبانه روزی همه کارکنان در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش با بیان اینکه رادارهای جمهوری اسلامی ایران قابلیت کشف و شناسایی هر نوع ریز پرنده با هر سطح مقطع راداری را دارند، افزود: سطح پوشش راداری کشورمان امروز نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشته تا جایی که تمامی تحرکات هوایی در رصد و پایش رادارهای بومی و تمام ساخت داخل است.

سرتیپ دوم عظیمی خاطرنشان کرد: پدافندهوایی با طراحی و ساخت انواع سامانه‌های راداری و موشکی در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح نقش قابل ملاحظه‌ای داشته است و سبب شده است پدافندهوایی کشور یکی از قدرت‌های برتر در سطح منطقه به حساب بیاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha