یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: مردم غزه سمبل ایستادگی در برابر ظلم و جور هستند و هم اکنون در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در زنجان روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم غزه سمبل ایستادگی در برابر ظلم و جور هستند و هم اکنون در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از فلسطین و مردم غزه به کشتار وحشیانه اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد شهدای غزه شیرخوارگان، کودکان و زنان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی تصریح کرد: روز قدس پیش رو از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مردم غزه نیاز به حمایت دارند و باید راهپیمایی این روز بسیار باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان الاقصی رهبر معظم انقلاب در همه بیانات و سخنرانی های خود حتی در روز درختکاری نیز به موضوع غزه اشاره داشته‌اند، اظهار داشت: روز قدس فرصت مغتنمی است که ایران اسلامی پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام کند و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است و مردم ایران نیز سهم و وظیفه خود را در این خصوص در روز قدس به نحو احسن انجام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha