دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی مشترک آغاز سال جدید را تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در پیامی مشترک آغاز سال جدید را به مردم شریف استان زنجان تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

«اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِکَ یا أمانَ الخائِفین»

نوروز یکی از عناصر هویت فرهنگی ایرانیان و یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های معنوی جهان است؛ این آیین کهن به عنوان حلقه اتصال نسل‌ها با یکدیگر، تحکیم وحدت ملی و همبستگی فراملی است.

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

اینجانبان عید نوروز را که معطر شده با عطر بهار دل ها و قرآن، به تمام هم‌رزمان عزیزم بسیجیان دلاور، پاسداران غیور، سربازان گرانقدر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم فهیم و ولایتمدار استان زنجان تبریک عرض نموده و سالی پر از خیر، برکت و سلامتی برای ملت عزیز ایران اسلامی، همراه با موفقیت و بهروزی از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است با اتحاد و همدلی بین مسئولین و همراهی مردم شریف و صبور میهن اسلامی در عمل به منویات معظم له و در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha