یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ضس

حوزه / همزمان با تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اقداماتی جهت نمود هر چه بهتر دو موضوع رعایت حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان در شهر کاشان برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در راستای مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در مسیر فرهنگ‌سازی اجرای حجاب و عفاف از سوی گردشگران و بهره‌مندی از فیوضات الهی، اقداماتی را در جهت گرامیداشت این ماه و ترویج شعائر اسلامی و همچنین اطلاع رسانی در دستور کار خود قرار داده است و اقدام به فضا سازی محیطی گسترده در سطح شهر کاشان نموده است.

فضا سازی محیطی با استفاده از تهیه ۱۲٠ پلاکارد و نصب ۷۳ بنر به متراژ بیش از ۴۰۰ متر مربع انجام گرفته که در استندهای شهری و سازه‌های موقت، معابر گردشگری، محدوده محله سلطان امیر احمد، باغ تاریخی فین، سایر اماکن گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های محل اسکان مسافران نوروزی نصب شده است.

با توجه به اینکه تبلیغات محیطی تکمیل کننده منظر شهری است، ایجاد نشاط معنوی، امید آفرینی و تقویت اعتقادات مذهبی و ایمان مردم از جمله اهداف فضا سازی و تبلیغات محیطی عنوان شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha