یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ض

حوزه / امام جمعه قمصر با انتقاد از نامناسب بودن مدیریت بخش قمصر گفت: بدون برنامه مشخص و استفاده از فکر و خلاقیت جوانان و نخبگان نمی توان تمام مشکلات بخش قمصر را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های این هفته نمازجمعه قمصر ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت : پیشاپیش ولادت پر برکت و نور کریم اهل بیت علیهم السلام و سبط اکبر،اولین نوه پیامبراکرم، اولین فرزند و حاصل نورانی ترین ازدواج عالم آقا جانمان امام حسن مجتبی علیه اسلام را تبریک می گوییم.

امام جمعه قمصر بر لزوم نگه داشته حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهار داشت : ماه رمضان یکی از حرم‌های زمانی است که حرمتش از هر زمانی بیشتر است.

حجت الاسلام کتابچی روزه‌داری، تلاوت قرآن، نماز شب، کمک به نیازمندان، صله رحم ، نماز جماعت و نماز جمعه را از مهمترین اعمال ماه رمضان دانست و گفت بهترین و برترین و با فضیلت ترین اعمال در ماه رمضان دوری کردن از کارهای حرام است.

امام جمعه قمصر ماه رمضان را ماه رعایت حرمتها و دوری از کارهای حرام و انجام واجبات دانست و افزود: با روزه داری این ماه به تعبیر قرآن به لعلکم تتقون می رسیم.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه هنوز در قمصر نتوانستیم امامزادگان مدفون در این شهر را به درستی به مردم و گردشگران معرفی کنیم گفت : متاسفانه با کم کاری ها از طرف مسئولین شهر و شهرستان در طول سالیان متمادی نتوانسته ایم پدر و پسری از فرزندان اما حسن مجتبی علیه السلام را حتی به اهالی شهرهای اطراف معرفی کنیم چه رسد به گردشگران زیادی که وارد شهر ما می شوند.

امام جمعه قمصر خطاب به مسئولین و خیرین گفت : شما ها که این همه برای اهل بیت در ایام محرم و صفر و مناسبت های دیگر هزینه می کنید نتوانسته اید زائر سرایی متناسب با فضای گردشگری شهر برای این دو حرم بسازید.

حجت الاسلام کتابچی از کلیه هیئات مذهبی شهر قمصر خصوصا محله پایین و بالا جهت اجرای برنامه های شاد و با شکوه در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع)در حرم دو امامزاده پیرداوود و میر سلیمان این شهر شد .

امام جمعه قمصر به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود:علت نام گذاری شعار امسال به خاطر نگاهی است که رهبری به مشکلات اقتصادی داشتند، لذا راه برطرف کردن این نقطه ضعف رشد مستمر اقتصادی است که رهبری اولویت برنامه هفتم توسعه را پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت و رشد اقتصادی 8 درصد بیان کردند.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه در کشور به دلایل مشکل معیشت مردم، بالا بردن جایگاه ایران در اقتصاد منطقه و جهان ، وجود نیروی انسانی متخصص و جلوگیری از فرار مغز ها نیاز به رشد اقتصادی داریم گفت: بدون یک رشد اقتصادی ارزشمند نخواهیم توانست اشتغال نیرو های متخصص را فراهم کنیم.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه نباید به شعار های سال بی تفاوت باشیم یاد آور شد :مسئولین علاوه بر فراهم نمودن زمینه تولید گزارشی از فعالیت و برنامه های خودشان در راستای تحقق شعار سال را به مردم گزارش بدهند.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه مسئولین شهرستان و بخشدار قمصر به طور جدی مطالبه ارائه طرح و برنامه تحقق شعار سال باشند گفت: شهرداران شهرهای بخش،شوراهای اسلامی شهر ها و دهیاران روستاهای بخش قمصر برنامه خودشان را برای تحقق این مطالبه رهبری تدوین کنند.

امام جمعه قمصر با انتقاد از نامناسب بودن مدیریت بخش قمصر گفت : بدون برنامه مشخص و استفاده از فکر و خلاقیت جوانان و نخبگان نمی توان تمام مشکلات بخش قمصر را برطرف کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha