دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: نقشه دشمن همیشه دور کردن مردم از صحنه های مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به امتیازات صائمین امت مسلمان از دیدگاه پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: روزه داران در ماه رمضان صاحب پنج ویژگی خاص هستند، نظر خداوند به روزه دار در شب اول رمضان، طلب استغفار ملایکه الله برای روزه داران، فرمان خداوند به بهشت جهت آمادگی هرچه بیشتر برای پذیرایی از روزه داران، آمرزش همه جانبه روزه داران در شب آخر ماه رمضان و دهانی معطر به بوی مشک و عنبر از امتیازات روزه داران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید بیان داشت: نقشه دشمن همیشه دور کردن مردم از صحنه های مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بوده و اینک نیز طی چند سال گذشته بر این موضوع در عرصه اقتصادی همت گماشته است که با درایت رهبر معظم انقلاب و نامگذاری شعار سال به سال جهش تولید با مشارکت مردم ان‌شاالله دشمن از هدف شومش دور خواهد ماند.

حجت‌الاسلام عاشوری اظهار داشت: افول قدرتهای اروپایی و به ویژه آمریکا از زبونی و ضعف آنها در جنگ غزه کاملا آشکار شد و بزودی ان شاالله به فرموده مقام معظم رهبری شاهد ترک آمریکا از منطقه خواهیم بود.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: بیانیه مضحک گروه ۷ بر علیه جمهوری اسلامی ایران، نشانه بارز عوض کردن زمین بازی از سوی دشمن برای پوشش شکست‌های راهبردی خودش است.

امام جمعه بخش سیراف گفت: فضای کنونی جامعه به ویروس خطرناک شایع پراکنی و انتشار بی رحمانه اخبار تأیید نشده و بدون منبع مبتلا شده و بدتر از همه قضاوت‌های عجولانه و اظهار نظرات شتابزده برای عقب نماندن از فضای ایجاد شده است که جا دارد مومنین بهوش باشند که مبادی اسیر این بیماری شوند و همگان را به جهاد تبیین دعوت نمود.

وی در پایان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) گلایه مردم شیرینو نسبت به معطل ماندن پروژه ساخت مدرسه دبیرستان این شهر، به گوش مسئولان رساند و از مسئولین ذی ربط، پیگیری این ماجرا را مطالبه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha