شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه / منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، گفت: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) شب گذشته با حضور مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد زیارت امامزاده عبدالله لتحر کاشان برگزار شد.

معینی آرانی در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه رسماً کار خود را آغاز می‌کند، ولی از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل تلاش و برنامه ریزی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود باشد.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، صندلی مجلس را جایگاهی خطیر دانست و یادآور شد: نمایندگان باید وفادار به اعتماد مردم در هنگام انتخابات باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگتری هم دارد پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

وی با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و ان‌شاءالله کارگزاران نظام و خدمت گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

انتهای پیام. /

منتخبان مردم عملگرایی را جایگزین شعارها کنند

منتخبان مردم عملگرایی را جایگزین شعارها کنند

منتخبان مردم عملگرایی را جایگزین شعارها کنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha