یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت:استان لرستانی استانی پیشرو با مشارکت بالای مردم در انتخابات بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در اولین نشست شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ در استانداری لرستان با اشاره به اینکه امید می رود مسئولان و مدیران با تلاش جهادی در راستای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند،افزود:مسئولان و مدیران خدمتگزار مردم هستند و باید جهادی و انقلابی برای توسعه روزافزون ایران اسلامی همت داشته باشند
وی با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم بیان داشت:برای تحقق اهداف شعار سال باید همه تلاش کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به تلاش‌ نهادهای مختلف در ایام پایانی سال برای تامین مایحتاج مردم خاطر نشان کرد: تولید ۷۰۰ تن گوشت مرغ و عرضه آن به بازار شب عید حاصل زحمات مسئولان استان بود که اتفاقی کم‌نظیر است.
وی اظهار داشت: رسانه‌ها آمار تورم پارسال و کاهش آن نسبت به سال های گذشته را برای مردم اطلاع رسانی کنند تا اقشار مختلف از این آمار و ارقام آگاهی یابند.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه برای تزریق امید به جامعه باید تلاش کنیم و از هر گونه تهمت نابجا پرهیز کنیم،گفت: همه ما به مردم بدهکار هستیم و کمبودها جبران پذیر نیست، اما بسیاری نمی‌خواهند اقدامات انجام شده دیده شود و زحمات نظام و خدمتگزاری به مردم را نادیده می گیرند.
زیویار در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته خاطر نشان کرد: لرستان از استان‌های پیشرو با مشارکت بالا در انتخابات بود و مردم انقلابی و غیور لرستان با مشارکت حداکثری خود در انتخابات بار دیگر حماسه آفریدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha