شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آستان قدس

حوزه/ دارالقرآن آستان قدس رضوی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اقدام به برگزاری مسابقات و برنامه های متنوع قرآنی کرده است.

هاشم عرفانی، مسئول دارالقرآن آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران با بیان این که در نمایشگاه قرآن تلاش کرده ایم که در این غرفه برای مراجعه‌کنندگان حس و حال و فضای معنوی حرم مطهر رضوی تداعی شود، اظهار داشت: در ورودی غرفه، تابلوی اذن دخول حرم مطهر قرار گرفته و برخی از مردم در زمان ورود به این بخش با خواندن اذن دخول وارد شده و از بخش های مختلف بازدید می کنند.

وی افزود: البته باید توجه داشت که سازمان دارالقرآن آستان قدس رضوی فعالیت های متنوعی در عرصه های قرآنی دارد که ما طبعاً نمی توانستیم همه این فعالیت ها را برای بازدید مردم و خانواده ها به نمایش درآوریم اما به سهم خود کوشیده ایم که حس و حال قرآنی و معنوی حرم مطهر ثامن الحجج(ع) را برای مخاطبان تداعی کنیم.

مسئول دارالقرآن آستان قدس رضوی همچنین گفت: به خصوص در این دوره از نمایشگاه بخش های متنوعی را به کودکان و نوجوانان اختصاص داده ایم و برای آن ها بازی های متناسب با سنشان همچنین فعالیت های هنری و فرهنگی را تدارک دیده ایم که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

عرفانی یادآور شد: میز تلاوت آیاتی از قرآن و اهدای ثواب آن به امام رضا(ع)، چندین میز خوشنویسی و تذهیب مربوط به آیات نورانی قرآن مجید، طرح "من قرآن را دوست دارم" ویژه آموزش قرآن در بستر فضای مجازی و مسابقات فرهنگی و هنری دیگر از جمله بخش های متنوع غرفه دارالقرآن آستان قدس رضوی در نمایشگاه سی و یکم قرآن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha