شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار بانوان ایرانی حافظ قرآن با امام جمعه نجف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی گفت: اگر چه حفظ آیات قرآن اهمیت والایی دارد ولی داشتن خُلق و خوی قرآنی مهمتر از حفظ آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در دیدار با جمعی از بانوان حافظ قرآن از جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ قرآن کار بسیار خوبی است، اما مهمتر از آن این است که ما اخلاق قرآنی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خُلق و خوی رسول خدا (صلی الله علیه و آله) قرآنی بود، تصریح کرد: شما بانوان همانطور که به حفظ قرآن می‌پردازید، باید در عین حال حامی آن هم باشید.

او افزود: امروز تمام دنیا از شما به عنوان اساتید و دانشجویان حفظ قرآن کریم انتظار دارند که برای تبلیغ اخلاق قرآنی و آموزه‌های آن به زبان‌های مختلف دنیا به همه جا سفر کنید.

امام جمعه نجف اشرف ادامه داد: ما اکنون در عراق و ایران بلکه در تمام دنیا شاهد یک نبرد واقعی هستیم که همان نبرد فرهنگی است و ما و شما ان شاء الله در این نبرد، سربازان امام زمان (ارواحنا لمقدمه الفداء) هستیم که ظهور ایشان به زودی ان شاء الله محقق خواهد شد و زمین را پر از عدل و داد خواهند کرد پس از آن که پر از ظلم و جور شده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha