سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فل

حوزه / با توجه به اینکه یکی از مهمترین دعاها در شب‌های احیاء، دعا برای مردم مظلوم غزه و فلسطین است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همزمان با این لیالی اثربخش اقدام به اکران تصاویری که محور اصلی آن نمایش مظلومیت مردم فلسطین و جنایات‌ رژیم اشغالگر صهیونیستی است در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، با توجه به اینکه یکی از مهمترین دعاها در شب‌های احیاء، دعا برای مردم مظلوم غزه و فلسطین است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همزمان با این لیالی اثربخش اقدام به اکران تصاویری که محور اصلی آن نمایش مظلومیت مردم فلسطین و جنایات‌ رژیم اشغالگر صهیونیستی است در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان کرد.

مراسم احیای شب‌های قدر تحت عنوان «تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم» همزمان با لیالی پر فیض قدر و ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی(ع) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، جمعی از مسئولان و شهروندان برگزار شد و مردم ولایت‌مدار دارالمومنین کاشان با سر گذاشتن قرآن و اعلام انزجار از اقدامات اخیر رژیم منحوس اسرائیل، یاد و نام شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند.

نمایشگاه عکس شامل تصاویری از خانه عکاسان ایران حوزه هنری است که زبان گویای مظلومیت مردم غزه، فجایع غزه، قتل و عام مردم بی‌دفاع اعم از کودک، زن و اقشار مختلف در جهان بصری امروز است که به منظور ابراز همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای غزه و مقاومت به نمایش گذاشته شده است.

مراسم معنوی شب احیاء همراه با یادبود شهدای عملیات رمضان و شهدای مظلوم غزه از سوی هیئت رزمندگان اسلام با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان انجام شد و افزون بر سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین باغستانی شامل مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت آقایان وکیلی و خدادوست بود.

انتهای پیام./

از ادامه نسل کشی در غزه تا نمایشگاه عکس در کاشان

از ادامه نسل کشی در غزه تا نمایشگاه عکس در کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha