سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان را برای تحقق شعار سال اعلام و گفت: ملت ایران در همه‌پرسی سال ۱۳۵۸، عزم استوار خود برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

در پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز جمهوری اسلامی آمده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین، طلیعه حرکت نوین ملت بزرگ ایران در جهت تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) است؛ روزی که بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران به منصه ظهور رسید و دوران جدیدی از نظم جهانی آغازیدن گرفت.

در این پیام اظهار شده است: حضور قاطبه ملت ایران در همه‌پرسی سال ۱۳۵۸، عزم و اراده استوار این ملت برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد و امروز در چهل و پنجمین سالگرد این اتفاق حماسی، شاهد بالندگی و پیشرفت‌های بزرگ ملت ایران در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پیام خود ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به همه ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان را جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اعلام کرده و همیاری، همکاری و همفکری آحاد مردم شریف و آگاه و بابصیرت استان را در این امر بسیار مهم خواستار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha